.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم جدی پليس برای مقابله با ناهنجاريهاي چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز

 فرمانده انتظامي استان مازندران در گفتگوي ويژه خبري صداوسيماي مرکز استان، از عزم جدي پليس براي مقابله با هرگونه ناهنجاري ها در تعطيلات نوروزي و چهارشنبه آخر سال خبر داد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، فرمانده انتظامي استان مازندران با حضور در استوديوي خبر صدا و سيماي مرکز استان در برنامه زنده تلويزيوني گفتگوي ويژه خبري شرکت کرد.
وي در اين برنامه از آمادگي کامل فرماندهي انتظامي استان مازندران براي تامين امنيت مردم ومسافران نوروزي و جلوگيري از هرگونه ناهنجاري ها در چهارشنبه آخر سال خبرداد .
سردار جعفري نسب در اين گفت و گو بيان داشت : پليس براي تامين امنيت مردم در چهار شنبه آخر سال با بسيج کليه امکانات و تجهيزات خود با هرگونه ناهنجاري ها و عاملان ناامني ها که باعث رنجش خاطر مردم مي شوند به شدت برخورد خواهد کرد.
وي افزود : هر چند چهارشنبه آخرسال داراي پشتوانه فرهنگي، اعتقادي ديني و مذهبي است، اما اين مراسم در سال هاي اخير به انفجار ترقه و مواد محترقه و ايجاد مزاحمت براي شهروندان تبديل شده است که پليس براي جلوگيري از اين روند، با کساني که بخواهند، موجب سلب آسايش و آرامش مردم شوند، برخورد خواهد کرد .
جعفري نسب با تاکيد بر برگزاري مراسم چهارشنبه آخرسال بصورت محله محور و با کنترل خانواده ها افزود: مراسم چهارشنبه آخرسال در يک محدوده زماني خاصي است و پس از آن از ساعت 20 و 30 به بعد پليس با هرگونه ناهنجاري و اخلال در نظم عمومي برخورد خواهد کرد.
وي همچنين به طرح هاي انتظامي و امنيتي در اين ايام اشاره کرد و افزود : مردم استان از مهماناني که به استان مازندران سفر مي کنند انتظار دارند حرمت ها را حفظ کنند.
وي به طرح ويژه پليس در شهرک هاي ساحلي استان اشاره کرد و افزود : در تعطيلات نوروزي با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و اخلاقي در شهرک هاي ساحلي از جمله سگ گرداني و عدم رعايت شئونات اسلامي برابر قانون برخورد خواهد شد .
فرمانده انتظامي استان مازندران در اين گفت وگو خاطر نشان کرد : باتوجه به اينکه استان مازندران از مواهب الهي وگردشگري مناسبي برخوردار بوده و از طرفي نيز در مسير ارتباطي بارگاه ملکوتي امام هشتم قرار گرفته همه ساله شاهد حجم گسترده اي از مسافرت ها به اين استان هستيم .
سردار جعفري نسب با اشاره به حضور حداقل 15 ميليون نفر از مهمانان نوروزي در استان مازندران و همچنين جمعيت بالاي ساکن در اين استان که به لحاظ مهمانپذير بودن اين استان در محل سکونت خود حضور دارند با حجم بالايي از ماموريت ها در بخش هاي انتظامي و ترا فيکي مواجه هستيم که به منظور روان سازي حجم ترافيک و گسترش چتر امنيتي در استان تدابير ويژه اي در نظر گرفته شده است وبه دليل بدليل حجم بالاي ترافيک و ورود بيش از 15 ميليون مسافر به استان محوريت طرح در اين ايام با پليس راهنمايي و رانندگي است .
فرمانده انتظامي استان مازندران از بکارگيري 100 درصدي کارکنان فرماندهي انتظامي استان در مراکز اقامتي ، تفرجگاه ها ، محورهاي مواصلاتي و سواحل استان مازندران خبرداد.
وي گفت : 2000 نفر نيروي کمکي در جهت تامين امنيت مردم و مهمانان نوروزي به استان مازندران اختصاص خواهد يافت، ضمن اينکه از پليس هاي افتخاري نيز در تامين امنيت محلات و سکونت گاه ها نيز استفاده خواهد شد .
سردار جعفري نسب در ادامه با تاکيد بر رعايت شئونات اخلاقي و اسلامي توسط مسافران و مهمانان نوروزي، تصريح کرد : متاسفانه برخي از شهرک هاي خصوصي به حياط خلوت و حاشيه امني براي هنجار شکنان تبديل شده بودند که در تعطيلات نوروزي امسال از ورود افراد هنجار شکني که با رفتار هاي ناپسند خود مثل سگ گرداني و رواج بدحجابي نارضايتي و نفرت مردم را فراهم کرده و باعث تضييع حقوق شهروندان ، در اين شهرک ها مي شوند، جلوگيري خواهد کرد.
فرمانده انتظامي استان مازندران از تعامل و همکاري سازمان هاي همسو در اجراي طرح هاي نوروزي خبر داد و گفت : طي هماهنگي هاي انجام شده با دستگاه قضائي با هرگونه ناهنجاري ها چه در ايام نوروز و چه در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد خواهد شد. ضمن اينکه تمامي افراد داراي سوابق کيفري از جمله سرقت و شرارت تحت کنترل پليس قرار خواهند گرفت.
سردار جعفري نسب پيشاپيش فرارسيدن سال نو را به همه هموطنان ايران اسلامي تبريک گفت و سفري خوش را براي مردم عزيز آرزو کرد .
وي خطاب به شهروندان و مسافران بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و همکاري با پليس در حفظ امنيت و آرامش جامعه تاکيد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.